søndag den 23. januar 2011

5 måneder

Hej!
Nu er det blevet tid til at skrive igen :)

Som I alle nok ved, så havde jeg besøg af mine forældre og Oskar i slutningen af december. Det var så fantastisk. Vi havde en rigtig skøn uge sammen! Vi var f'ørst et par dage i Chicago, hvor vi shoppede, spiste lækkert mad etc. Derefter tog vi til Peoria, hvor de mødte min nye familie. Det var en rigtig god oplevelse. Mine to familier fungerede bare rigtig godt sammen, så der var ingen akavet stunder. Om søndagen, var vi alle i kirke. Det var sjovt at vise familien, den kirke som jeg har snakket så meget om. Den sidste dag tog jeg mor, far og Oskar med over på min skole. Det var så sjovt! Her vidste jeg mine klasseværelser, de hilste på min lærer og venner. Det var en god måde at slutte ferien på. Da var den bedste juleferie :) Dagen de rejser hjem var rigtig hård. Jeg har det dog godt nu..

Her på det seneste har jeg haft travlt med skolen, basketball games, venner osv. Så jeg klager ikke... I næste weekend skal jeg til Chicago, hvor jeg skal mødes med min veninde, Eva, fra Danmark. Hun er udvekslingsstundent i Indiana. Det glæder jeg mig meget til. Jeg vil tage toget op på fredag, hvilket betyder, at jeg får fri på fredag.. Det er et stort plus. Weekenden efter den skal jeg til Springfield(hovedstaden i Illinois). Der skal jeg mødes med andre udvekslingsstudenter fra Illinois. Det bliver super hyggeligt! Så jeg får travlt de næste par uger. Jeg har fået en veninde igennem YFU, som er fra Tyskland. Hun går på en stor public school. Vi har aftalt, at jeg skal prøve en dag i hendes skole, og hun skal prøve en dag på min. Det tror jeg ville være rigtig sjovt! Min skole er jo ret lille, så det kunne være sjovt at se en lidt større.

På onsdag har jeg været væk i 5 måneder. Det betyder, at jeg har 5 måneder tilbage. Tiden flyver afsted! Jeg har to store rejser inden jeg rejser. Jeg skal til Florida i påskeferien, og jeg skal NYC og D. C. med YFU. Glæder mig! Tillykke til mor på tirsdag.

Glæder mig til at se jer alle om 5 måneder! :)

1 kommentar:

  1. det lyder bare så skønt annabanana:) hvor er det vildt at der allerede er gået fem måneder! rigtig god tur til chicago og hils eva! vi snakkes snart ved, kys. elsker dig!

    SvarSlet