mandag den 29. november 2010

Thanksgiving

Hej alle! Håber i har det godt :)

Sidste uge(22.-28.) var det thanksgiving uge. Vi havde kun to dage i skole, hvilket var dejligt!! Familien og jeg tog til Chicago tirsdag aften, og blev til søndag aften. Her oplevede jeg igen en utrolig masse ting. Jeg oplevede min første rigtig thanksgiving, og den berømte black friday. Der er ikke så meget andet at fortælle om thanksgiving end FANTASTISK! Maden var det bedste. Jeg tog to store omgange, da jeg slet ikke kunne stoppe. Det endte dog også med, at jeg fik vildt ondt i maven :( haha. Dagen gik ellers med familie hygge. Jeanettes familie er rigtig søde, og gjorde alt for, at jeg kunne føle mig godt tilpas. Vi spillede diverse spil. Der var et, som hed Sequence, hvilket jeg var ret god til. Så det var helt klart det sjoveste at spille :) Det fik mig selvfølgelig til tænke på de dejlige aftner, med bedstemor og bedstefar inde i stuen, hvor vi spiller æsel og diverse andre spil. Det er altid hyggeligt! Dagene gik ellers rigtig stærtk. Vi var ude og shoppe rigtig mange gange(fik købt en del. haha) og vi var også i biografen to gange. Vi så Tangled. Det vil jeg helt klart råde jer til at se. Den er faktisk rigtig sjov. Og vi så Harry Potter. Det var rigtig god. Om søndagen tog vi i den kirke som Jeanettes forældre går til. De var anden gang, at jeg var i den kirke, men jeg blev stadig overraskket over dens størrelse. Jeg spurgte en mand, om hvor mange mennesker, som kommer til denne kirke på en god weekend. Han sagde 20.000. Det er rigtig nok. Det er vildt stor :) Om aftenen inden vi skulle køre hjem, ville Jeanettes far vise mig noget. Han havde købt en bog om Danmark. Han sagde, at han meget gerne ville lære om mit land. Det gjorde mig rigtig glad, at han sådan var interesseret. Jeg begyndte straks at fortælle om Danmark, og jeg udtalte en masse ord for ham. Det var ret sjovt!

Nu er det tilbage til skole :( Ej, det var dejligt at se alle fra skolen igen, men jeg er så klar til juleferien! Det bliver så dejligt! I fredags havde jeg været her i tre måneder, og det betyder, at der er mindre end en måned til, at jeg ser mor, far og Oskar(for jer, der ikke ved det, så kommer min familie til Chicago i juleferien for at besøge mig).

Savner jer!

1 kommentar:

  1. Thanksgiving lyder rimelig ok :-) Jeg savner dig!

    SvarSlet