tirsdag den 16. november 2010

Life in pictures

Dette billede blev taget på min fødselsdag. Da jeg kom over på skolen den morgen, havde to af mine veninder dekoeret mit skab(locker). Det var rigtig sødt af dem. Da jeg åbnede mit skab, havde de købt alle mulige gaver til mig. Jeg blev så glad. Alt i alt var min fødselsdag rigtig god. I næsten alle mine klasser blev der sunget fødselsdagssang for mig, og der var flere, som kom over til mig med gaver. Det var også skønt om morgen at pakke gaver op fra Danmark! 
Fodboldholdet(soccer) på skolen endte med at komme hele vejen til state. De kom på andenpladsen af alle hold i hele staten. Det var super flot. Som den gode skole vi er, kom rigtig mange elever til Chicago for at støtte dem. Vi fik tidligere fri fra skole den dag, og så tog vi en charger bus(en bus, som er lidt mere luksuøs end en almindelig skolebus). Det vat rigtig sjovt!

1 kommentar: